Sunday, October 16, 2016

Hsbc Handel Strategieë

Handel strategieë Kopiereg kopieer 2016 MarketWatch, Inc. Alle regte voorbehou. Deur die gebruik van hierdie webwerf, stem jy in om die Algemene Diens. Privaatheidsbeleid en Koekie Beleid. Intraday Data verskaf deur ses finansiële inligting en onderhewig aan terme van gebruik. Historiese en huidige data einde van die dag wat deur ses finansiële inligting. Intraday data vertraag per vereistes ruil. SP / Dow Jones Indekse (SM) van Dow Jones Company, Inc. Alle kwotasies is in plaaslike valuta tyd. Real-time laaste veiling data voorsien deur NASDAQ. Meer inligting oor NASDAQ verhandel simbole en hul huidige finansiële status. Intraday data 15 minute vertraag vir Nasdaq, en 20 minute vir ander ruil. SP / Dow Jones Indekse (SM) van Dow Jones Company, is Inc. SEHK intraday data voorsien deur ses finansiële inligting en is ten minste 60 minute vertraag. Alle kwotasies is in plaaslike valuta tyd. MarketWatch Top StoriesOur waarborg ons kwaliteit standaarde Ons Fair Use Policy Wat maak Verenigde Koninkryk Essays Verskillende Ons het 'n verifieerbare handel geskiedenis as 'n Britse geregistreerde maatskappy (besonderhede aan die onderkant van elke bladsy). Ons Nottingham kantore is oop vir die publiek waar jy ons span van meer as 40 voltydse personeel kan ontmoet. Britse Essays saam met Feefo om geverifieerde getuigskrifte kliënt publiseer - beide goed en sleg Vra 'n kundige GRATIS Vra 'n kundige indeks Vra 'n Vraag dienste betaal Oor Ons Vra 'n kundige Service Ons heeltemal gratis Vra 'n kundige Service gebruikers toelaat om 'n antwoord van tot kry 300 woorde aan enige akademiese vraag. Vrae tipies antwoord binne 24 uur. Alle antwoorde is nagevors en geskryf deur ten volle gekwalifiseerde akademici in die vrae vakgebied. Ons diens is heeltemal vertroulik, slegs die antwoord is gepubliseer - ons nooit jou persoonlike besonderhede te publiseer. Elke professionele antwoord kom met toepaslike verwysings. Meer oor ons Meer oor ons Business Essays - bemarking strategieë HSBC Published: 23, Maart 2015 HSBC bemarking strategieë Een van die grootste bank - en finansiële dienste organisasie in die wêreld staan ​​bekend as die HSBC-groep. Dit het besighede gevestig in Europa, die Asië-Stille Oseaan, die Amerikas, die Midde-Ooste en Afrika. In 1991, was HSBC Holdings opgeneem in Engeland, met sy hoofkantoor in Londen. In 1999 het die maatskappy gestig sy internasionale handelsnaam, wat verseker het dat die groepe korporatiewe simbool geword 'n bekende gesig regoor die wêreld. HSBC onderskei sy merk as dié van sy mededingers deur die beskrywing van die unieke eienskappe wat HSBC onderskei, naamlik dat, Die wêrelde plaaslike bank. Soos op 31 Desember 2004 was sy totale bate waarde van pound660 miljard. Dit het meer as 9800 kantore wêreldwyd. Dit het meer as 253 000 mense, in verskillende lande en gebiede. Die aandele word gehou deur ongeveer 200,000 mense in sowat 100 lande en gebiede. Die maatskappy se aandele is ook verhandel op die meeste van die wêreld se bekende aandelebeurse, naamlik, Londen, Parys, New York, en Bermuda aandelebeurse onderskeidelik. Een van die belangrikste instrumente dit gebruik vir funksies op 'n wêreldwye skaal is die maatskappy se gebruik van inligtingstegnologie. Die e-besigheid kanale sluit in die internet, rekenaar bankwese, interaktiewe televisie en telefoon. Dit hou sy eie private netwerk (Extranet), waarin HSBCs webtuistes gelok 900000000 besoeke in 2004. Professionele Essay Skrywers Kry jou graad of jou geld terug met behulp van ons opstelwedstryd Service opstelwedstryd Service Die HSBC-groep bied 'n omvattende reeks finansiële dienste naamlik: Persoonlike Finansiële dienste: Dit het meer as 100 miljoen persoonlike verbruikers wêreldwyd (insluitend verbruikers Finansies kliënte). Dit bied 'n volle reeks van persoonlike finansies dienste, insluitend die huidige en spaarrekeninge, verbande, versekering, lenings, kredietkaarte, pensioene en beleggings dienste. Dit is een van die wêreld se top tien uitreikers van kredietkaarte. Verbruikers Finansies: die maatskappy se finansies Korporasies finansies verbruiker besigheid verseker verkooppunt krediet aan verbruikers, en leen geld en bied verwante dienste aan die finansiële behoeftes van die alledaagse mense te ontmoet. In 2004 het dit voltooi die integrasie van sy voormalige huishoudelike ondernemings. Kommersiële Bank: HSBC is 'n toonaangewende verskaffer van finansiële dienste aan klein, medium-grootte en middelmark ondernemings. Die groep het meer as twee miljoen sulke kliënte, insluitend eenmansake, vennootskappe, klubs, en verenigings, opgeneem besighede en die publiek genoteerde maatskappye. In die Verenigde Koninkryk, is 209 Kommersiële Sentrum van stapel gestuur om 'n beter verhouding bestuur te voorsien vir hoër waarde klein-medium-grootte onderneming se kliënte, terwyl dit in Hong Kong, Business Banking Centres, is uitgebrei om 'n eenstop-diens te lewer. Korporatiewe Investment Banking en Markte: maat finansiële dienste aan korporatiewe en finansiële kliënte. Besigheid lyne sluit globale markte, korporatiewe en institusionele Banking, Global Transaction Banking, en Global Investment Banking. Global Markets sluit buitelandse valuta, vaste inkomste, afgeleides, aandele, metale handel, en ander handel besighede. Korporatiewe en institusionele Banking dek verhouding bestuur en uitleen aktiwiteite. Global Transaction Banking sluit betaling en kontant bestuur, handel dienste, voorsieningsketting, sekuriteite dienste, en groothandel banknote besighede. Global Investment Banking behels beleggingsbankwese adviserende en belegging finansiering bankaktiwiteite. Private Banking: HSBC is een van die wêreld se top private bank besighede, die verskaffing van finansiële dienste aan 'n hoë netto waarde individue en gesinne in 70 verskillende plekke. GESKIEDENIS VAN DIE Hongkong en Sjanghai Banking Corporation Die HSBC-groep het ontstaan ​​uit die Hong Kong en Sjanghai Banking Corporation Limited, wat gestig is in 1865 in Hong Kong met kantore in Sjanghai, Londen, en 'n agentskap in San Francisco, VSA. Die maatskappy uitgebrei in die eerste plek deur reeds gevestigde kantore in die naam banke tot die middel 1950's toe dit begin om te skep of te bekom filiale. Die volgende is 'n paar van die belangrikste oorgange in die groei groepe en geskiedenis sedert 1959. In 1959, HSBC het die Britse Bank van die Midde-Ooste voorheen bekend as die Imperial Bank van Persië. In 1965, is dit 'n meerderheidsaandeel van die Hangseng Bank Beperk verkry. In 1971 het die Britse Bank van die Midde-Ooste het 'n minderheidsbelang van 20 in die Cypriotische Peoples Bank Beperk, wat op die oomblik verhandel as die Laiki Groep. In 1972, Midland Bank 'n aandeelhouding in UBAF Bank Limited (nou bekend as die Britse Arabiese Commercial Bank Limited) verkry. In 1978, is die Saoedi-Britse Bank gestig onder plaaslike beheer oor die Britse Bank van die Midde-Oos se takke in Saoedi-Arabië te neem. In 1980, is dit verkry 51 van New York State Marine Midland Bank (nou bekend as HSBC Bank VSA). Terselfdertyd verkry Midland n beherende belang voorste Duitse private bank, Trinkaus en Burkhardt (nou bekend as HSBC Trinkaus amp Burkhardt KGaA). In 1981, HSBC het 'n tak in Vancouver, Kanada. In dieselfde jaar het 'n beherende belang in ewenaar Holdings Limited, wat 'n handelsbank wat betrokke is in die handel finansies in sub-Sahara-Afrika was het die groep. In 1982, die Egiptiese Britse Bank S. A.E. gevorm word, met die HSBC-groep hou 'n 40 spel. In 1983, Marine Midland Bank verkry Carroll McEntee en McGinley (nou HSBC sekuriteite (VSA) inc.), 'N New York-gebaseerde primêre handelaar in die VSA staatseffekte. In 1986, was HSBC Australië gestig. In 1987, is dit die res van die aandele van Marine Midland en 'n 14,9 ekwiteitsbelang in Midland Bank (nou HSBC Bank Plc) verkry. Omvattende Skryf Services Plagiaat-vrye altyd op tyd gemerk Standard In 1991, HSBC Holdings gestig (soos voorheen genoem) sy aandele verhandel vir die eerste keer in Londen en Hong Kong aandelebeurse. In 1992, dit gekoop die oorblywende aandelebelang in Midland Bank. In 1993, is dit verskuif sy hoofkantoor na Londen. In 1994 is HSBC Maleisië gevestig. In 1997 het die groep het 'n filiaal in Brasilië, Banco HSBC Bamerindus S. A. en verkry Roberts SA de Inversiones in Argentinië, HSBC Brasilië, en HSBC Argentinië, onderskeidelik. In 1999 het aandele van HSBC begin handel oor 'n derde aandelebeurs, New York. In dieselfde jaar het dit verkry, Republiek New York Corporation, wat toe opgeneem in HSBC USA Inc en sy suster maatskappy Safra Republiek Holdings SA (nou bekend as HSBC Republiek Holdings Luxemburg). Terselfdertyd Midland het 'n 70,03 belang in Midde-Med Bank Plc (nou HSBC Bank Malta Plc.), Die grootste handelsbank in Malta. In 2000, HSBC verkry CCF, een van die grootste banke in Frankryk. Die aandele is ook verhandel op 'n vierde aandelebeurs, Parys. Die groep het ook sy aandeelhouding in die Egiptiese Britse Bank om meer as 90 en dan hernoemt dit later HSBC Bank Egipte S. A.E. Dit het aan te skaf Demirbank TAS, nou HSBC Bank a. s. Kalkoene vyfde grootste private bank in 2001. Daarbenewens is dit 'n ooreenkoms onderteken om 8 belang te koop in die Bank van Sjanghai. In 2002 het dit verkry Grupo Financiero Bital, S. A. de C. V. een van Mexicos grootste finansiëledienstegroepe en 'n 10 belangstelling in Ping 'n versekeringsmaatskappy van China Limited, die tweede grootste lewensversekering werking in China. In 2003 het dit Huishoudelike International (nou HSBC Finance Corporation), 'n toonaangewende Amerikaanse verbruikers finansies maatskappy en Lloyds TSBs Brasiliaanse bates insluitend Losango Promo de Vendas Ltda, 'n groot verbruik kredietinstelling verkry. Vier Franse private bank filiale kombineer om te vorm HSBC Private Bank Frankryk. Die maatskappy se versekeringsmakelaars terselfdertyd gevorm 'n gesamentlike onderneming Beijing HSBC Insurance Brokers Bpk, waarin hy 'n 24.9 spel. Hangseng Bank ook verkry oor 16 van Industriële Bank Co Ltd, 'n vasteland Chinese Commercial Bank, en HSBC instem om te koop 505 van Fujian Asië Bank Limited (nou bekend as Ping An Bank Beperk). In 2004 het dit die Bank van Bermuda Ltd, 'n toonaangewende verskaffer van fondsadministrasie, vertroue, bewaring, batebestuur, en private bankdienste verkry. Dit is ook geopen in 'n vyfde aandelebeurs, die Bermuda aandelebeurs. In dieselfde jaar is dit sowat 20 van die Bank van Kommunikasie Beperk, Chinas vyfde grootste bank verkry. Bestaande literatuur OORSIG Regoor die wêreld korporasies raak toenemend bewus van die verbeterde waarde wat korporatiewe handelsmerk strategieë kan voorsiening te maak vir 'n organisasie. Volgens Weitz en Wensley (1988), hulle definieer bemarkingstrategie as 'n aanwyser wat spesifiek na watter aktiwiteite is wat geteiken moet word en die tipes mededingende voordele wat ontwikkel moet word en uitgebuit. Implisiet, die strategie vereis duidelike doelwitte en 'n fokus in ooreenstemming met 'n organisasies korporatiewe doelwitte die regte kliënte moet meer effektief as wat hulle is deur sy mededingers geteiken, en verwante bemarking meng moet ontwikkel word in bemarking programme wat die bemarkingstrategie, Varadarajan suksesvol te implementeer (1999). 'N Strategiese mark plan is 'n uiteensetting van die metodes en hulpbronne wat nodig is om 'n organisasies doelwitte binne 'n spesifieke teikenmark te bereik. Dit in ag neem nie net bemarking, maar ook al die funksionele aspekte van 'n sake-eenheid wat gevolg moet word gekoördineer. Hierdie funksionele aspekte sluit produksie, finansies en personeel. Omgewingskwessies is 'n belangrike oorweging sowel. Die konsep van die strategiese sake-eenheid word gebruik om gebiede vir oorweging definieer in 'n spesifieke strategiese mark plan. Elke strategiese sake-eenheid (SBU) is 'n afdeling, produk lyn of ander winssentrum binne 'n moedermaatskappy. Elke verkoop 'n duidelike stel van produkte aan 'n identifiseerbare groep kliënte, en elke ding met 'n goed gedefinieerde stel mededingers, Dibb et al. (2001). Elke inkomste SBUs, koste, beleggings en strategiese planne geskei kan word en uitmekaar geëvalueer as dié van die moedermaatskappy. SBUs werk in 'n verskeidenheid van markte, wat verskillende groeikoerse, geleenthede, grade van die kompetisie en winsgewende potensiaal. HSBCs sake-eenhede insluit, persoonlike finansiële dienste, finansies verbruiker, kommersiële bank, korporatiewe beleggingsbankwese en markte, en uiteindelik, private bankwese. Strategiese beplanners in die groep moet dus die verskillende prestasie vermoëns van elke sake-eenheid te erken en hulpbronne noukeurig toeken of strategies om die maatskappy se langtermyn doelwitte te bereik implementeer sy maatskappy se doelwitte. Hulle moet ook verseker dat die sake-eenhede mekaar aanvul vir die groter goed van die totale besigheid. Hierdie essay is 'n student werk hierdie opstel is deur 'n student gepos. Dit is nie 'n voorbeeld van die werk geskryf deur ons professionele opstel skrywers. Voorbeelde van ons werk Die proses van strategiese mark beplanning lewer 'n bemarkingstrategie wat die raamwerk vir 'n bemarkingsplan. 'N bemarking plan sluit die raamwerk en die hele stel van aktiwiteite wat uitgevoer moet word is dit die geskrewe dokument of bloudruk vir die implementering en beheer van 'n organisasies bemarking aktiwiteite. So 'n strategiese mark plan is nie dieselfde as 'n bemarkingsplan dit is 'n plan van alle aspekte van 'n organisasies strategie in die mark, Dibb et al. (1996). 'N bemarkingsplan, in teenstelling, handel hoofsaaklik oor die implementering van die bemarkingstrategie as dit betrekking het op markte en die bemarkingsmengsel, Abell en Hammond (1979) te teiken. Om sy bemarking doelwitte te bereik, moet 'n organisasie 'n bemarkingstrategie, of 'n stel van bemarkingstrategieë te ontwikkel. Die stel van bemarking strategieë wat geïmplementeer en gebruik op dieselfde tyd staan ​​bekend as die organisasies bemarking program. Die meeste bemarking programme sentrum op 'n gedetailleerde bemarkingsmengsel spesifikasie en sluit interne beheermaatreëls en prosedures om te verseker dat hulle doeltreffend geïmplementeer word. Deur die proses van strategiese mark beplanning, kan 'n organisasie bemarking strategieë wat, wanneer dit behoorlik geïmplementeer en beheer, sal bydra tot die bereiking van sy doelwitte bemarking en sy algehele doelwitte te ontwikkel. Maar Harris (2002) voer aan dat maatskappye wat in die mark vir finansiële dienste, veral die groot vier handelsbanke (HSBC, Barclays, Lloyds TSB en die Royal Bank of Scotland (met die verkryging van Natwest), hoofsaaklik staatmaak op generiese bemarking strategieë . om 'n bemarkingstrategie, die bemarker identifiseer formuleer en ontleed die teikenmark en ontwikkel 'n bemarkingsmengsel aan individue te voldoen in daardie mark. bemarking strategie is die beste geformuleer wanneer dit weerspieël die algehele rigting van die organisasie en gekoördineer met al die maatskappy se funksionele areas. die strategiese mark beplanningsproses is gebaseer op 'n ontleding van die breër bemarking omgewing, waardeur dit baie geaffekteer. bemarkingsomgewing magte soos wetlike magte, politieke kragte, tegnologiese magte, ekonomiese en mededingende kragte, maatskaplike / groen magte en regulatoriese magte, kan beperkings plaas op 'n organisasie en moontlik beïnvloed sy algehele doelwitte hulle ook die hoeveelheid en tipe hulpbronne wat 'n besigheid kan bekom raak, Dibb et al (2001). Hulle het ook 'n gunstige geleenthede sowel, soos internetbankdienste waarin HSBC en Merrill Lynch geskep 'n aanlyn bank en beleggings fasiliteit, wat winsgewend vir beide maatskappy as 'n geheel, Eppendorfer et al bewys het. (2002). Bemarking omgewing veranderlikes 'n rol speel in die skepping van 'n bemarkingstrategie. Wanneer omgewing veranderlikes beïnvloed 'n organisasies algehele doelwitte, hulpbronne, geleenthede of bemarking doelwitte, hulle ook 'n invloed sy bemarkingstrategieë, wat gebaseer is op die voorheen genoemde faktore. Hulle uitwerking op verbruikers se behoeftes, begeertes en hulle invloed op mededingers planne. Nou, volgens Polito (2005), brandmerk in die klassieke sin is al oor die skep van unieke identiteit en posisies vir produkte en dienste, vandaar onderskei die aanbiedinge van mededingers. Korporatiewe handelsmerk in diens dieselfde metode en toolbox gebruik in die produk brandmerk, maar dit verhef ook die benadering 'n stap verder in die raadsaal, waar bykomende kwessies rondom verhoudinge met belanghebbendes (aandeelhouers, media, mededingers, regerings en vele ander) kan help om die korporasie voordeel van 'n sterk en goed bestuurde korporatiewe brandmerk strategie. Nie verrassend nie, 'n sterk en omvattende korporatiewe brandmerk strategie vereis 'n hoë vlak van persoonlike aandag en toewyding van die hoof uitvoerende beampte en die senior bestuur ten volle doeltreffend te wees en voldoen aan die doelwitte te bereik. Korporatiewe handelsmerk is 'n ernstige onderneming wat meer vaardighede en aktiwiteite behels as net 'n updated glans bemarking fasade met leë jargon. 'N Sterk korporatiewe brandmerk strategie kan beduidende waarde toevoeg in terme van help die hele korporasie en die bestuurspan om die langtermyn-visie te implementeer, te skep unieke posisies in die mark te plaas van die maatskappy en sy weet, en nie die minste om die leierskap te ontsluit potensiaal binne die organisasie. Vandaar 'n korporatiewe handelsmerk strategie kan die korporasie in staat stel om invloed op sy tasbare en nie-tasbare bates wat lei tot branding uitnemendheid regdeur die korporasie, Polito (2005) te bevorder. HSBC soos uiteengesit in die laasgenoemde het in die afgelope jaar het 'n groot aantal maatskappye regoor die wêreld en hulle aangeneem ten volle onder sy internasionale korporatiewe handelsmerk met 'n groot sukses en binne 'n verrassende kort tyd. 'N Sterk merk is oor die bou van en die handhawing van 'n sterk persepsies in die gemoedere van kliënte. Dit neem tyd om vas te stel en baie hulpbronne te hou, maar uiteindelik niemand onthou wat die plaaslike banke gebruik om genoem te word, en HSBC het daarin geslaag om die merk aandele van die verkry handelsmerke dra in sy eie korporatiewe handelsmerk-ekwiteit. Daar is verskeie voordele vir die gebruik van 'n brandmerk strategie wat 'n korporasie kan ontgin. In die eerste plek, 'n sterk korporatiewe handelsmerk is nie minder of meer as die gesig van die maatskappy se strategie, die uitbeelding van wat die korporasie het ten doel om te doen en wat hulle wil bekend wees in die markplek. Die korporatiewe handelsmerk is die algehele sambreel vir die korporasies aktiwiteite en omvat die visie, waardes, persoonlikheid, beeld posisionering en onder baie ander dimensies. Dink aan HSBC, wat suksesvol 'n streng korporatiewe brandmerk strategie geïmplementeer. HSBC in diens dieselfde algemene uitdrukking regdeur die wêreld met 'n eenvoudige advertensie strategie wat gebaseer is op die slagspreuk Die wêrelde plaaslike bank. Hierdie kreatiewe platform in staat stel om die korporasie te oorbrug tussen die wat baie kulturele verskille, en om baie gesigte van dieselfde strategie uit te beeld. Daarbenewens het HSBCs handelsnaam 'n aantal belangrike samesmeltings en verkrygings (voorheen genoem) om die wêreld, wat tot dusver die mark teenwoordigheid in die bank wêreld, Brand Finance (2000) het versterk aangeskakel. Die bemarking strategieë van die HSBC-groep 2005 Teen die einde van 2003, HSBC geloods Besturende vir groei, 'n strategiese plan wat HSBC bied met 'n bloudruk vir groei en ontwikkeling gedurende die volgende vyf jaar. Die strategie is evolusionêre, nie revolusionêr. Dit bou voort op HSBCs sterkpunte en dit fokus op die gebiede waar verdere verbetering beide wenslik en haalbaar beskou. HSBC konsentreer op groeiende verdienste oor die lang termyn teen 'n tempo wat dit gunstig sal plaas in vergelyking met sy portuurgroep. Ook dit fokus op 'n belegging in die lewering platforms, sy tegnologie, sy mense en sy merk op die toekomstige waarde van HSBC ondersteun soos weerspieël in sy vergelykende aandelemark gradering en totale opbrengs aandeelhouer (TSR). HSBC bly verbind tot benchmarking sy prestasie in vergelyking met 'n portuurgroep. Die kernwaardes is 'n integrale deel van sy strategie, en kommunikeer dit aan kliënte, aandeelhouers en werknemers geag word as intrinsiek aan die plan. Hierdie waardes sluit 'n klem op die lang termyn, etiese verhoudings met die kliënt 'n hoë produktiwiteit deur spanwerk 'n selfversekerde en ambisieuse sin van uitnemendheid wat internasionale in vooruitsigte en karakter omsigtigheid kreatiwiteit en kliënt-gefokus bemarking. Onder die bestuur van groei skema, is agt strategiese imperatiewe geïdentifiseer as die sleutel bemarking en korporatiewe strategieë vir 2004 - 2008. Hulle is: Brand: maak HSBC en sy seshoek simbool een van die wêreld se voorste handelsmerke vir ervaring kliënte en korporatiewe maatskaplike verantwoordelikheid Persoonlike Finansiële dienste: groei ry in sleutelmarkte en deur toepaslike kanale om HSBC die sterkste globale speler in 'n persoonlike finansiële dienste aan verbruikers Finansies maak: uitbreiding van die omvang van hierdie sake aan bestaande kliënte deur middel van 'n wyer produkreeks en dring nuwe markte Kommersiële Bank: maak die meeste van HSBCs internasionale kliëntebasis deur effektiewe verhouding bestuur en verbeterde produk aanbod in al die groepe markte Corporate, Investment Banking en markte: versnel groei deur die verbetering van kapitaalmarkte en adviserende vermoëns gefokus op kliëntediens in gedefinieer sektore waar HSBC het kritieke belang en sterkte Private Banking: dien die groepe hoogste waarde persoonlike kliënte regoor die wêreld People: lok, te ontwikkel en te motiveer HSBCs mense, beloon sukses en die verwerping van middelmatigheid en TSR: vervul HSBCs TSR teiken deur die bereiking van 'n sterk mededingende vertonings in verdienste per aandeel groei en doeltreffendheid. Navorsingsbenadering EN METODOLOGIE WERK navorsingsbenadering Die navorsingsbenadering uitgevoer sal word met behulp van die positivistiese geval navorsingsbenadering. Volgens Cavaye (1996), positivistiese epistemologie probeer om 'n sosiale omgewing te verstaan ​​deur die identifisering van individuele komponente van 'n verskynsel en verduidelik die verskynsel in terme van konstrukte en verhoudings tussen konstrukte. Die teoretiese konstrukte beskryf die verskynsel beskou onderskei van empiriese werklikheid te wees. Dus, kan empiriese waarnemings gebruik word om teorie te toets. Dit kyk na die wêreld as 'n eksterne en objektiewe. Positivisme in diens vier groot navorsing evalueringskriteria: 'n goeie navorsing moet beheer waarnemings te maak, moet in staat wees om te herhaal, generalizable moet wees en moet formele logika gebruik. Onder die positivisme, geval navorsingsbevindinge is nie statisties generalizable 'n bevolking, soos die geval of gevalle kan nie oorweeg word nie verteenwoordigend van 'n bevolking egter geval navorsing kan eis teoretiese veralgemeenbaarheid. Dit sal ook vergelyk, kontrasteer en krities te evalueer verlede en die hede referate, artikels, tydskrifte, en gevestigde teorieë wat op die onderwerp gepubliseer het. Metode Werkzaam Meervoudige gevallestudie-ontwerp Hierdie projek maak gebruik van die verskeie gevallestudie metode om ontleding van data oor gevalle en dit in verband met die teoretiese perspektiewe in die beskikbare literatuur van bemarkingstrategie in staat te stel. Dit stel die navorser om te bevestig dat bevindinge is nie net die gevolg van eienaardighede van navorsing instelling (Miles en Huberman, 1984). Volgens Yin (2002), in so 'n metode is dit belangrik om te gebruik: verskeie bronne van bewyse. Die toepaslike aantal gevalle hang eerstens oor hoe veel is bekend oor die verskynsel na die bestudering van 'n saak en tweedens, op hoeveel nuwe inligting is waarskynlik te voorskyn kom uit die bestudering van verdere gevalle (Eisenhardt, 1991). Hierdie vraestel gedetailleerde analise oor die bemarking strategieë wat deur HSBC, in vergelyking met die ander groot mededingers, naamlik Barclays Bank, Royal Bank of Scotland, en Citibank. Ontleding van die bemarkingstrategie van HSBC geëvalueer met betrekking tot die organisasie vergadering kliënte se behoeftes en vereistes, advertensies strategieë en die behoefte om sy kliëntebasis en markaandeel is almal aangespreek verhoog. 'N mens wil om te sien of daar enige wedstryde is met betrekking tot die teoretiese literatuur van bemarkingstrategie en wat die empiriese bewyse versamel sê en ook enige inco. Dit hou ook verband met die literatuuroorsig. Kwalitatiewe data Cavaye (1996) stel dit dat kwalitatiewe ondersoek verwys na distillering betekenis en begrip van 'n verskynsel en is nie in die eerste plek gemoeid met die meting en kwantifisering van die verskynsel. Direkte en in-diepte kennis van 'n navorsingsprojek omgewing is nodig om kontekstuele begrip te bereik. Dus, is kwalitatiewe metodes wat verband hou met aangesig-tot-aangesig kontak met persone in die navorsing instelling, met verbale data (Van Mannen 1989) word versamel. Kwalitatiewe data kan versamel in 'n aantal vorms. Een van die grootste vorm van kwalitatiewe bewyse is onderhoude, wat kan aangeteken word en later getranskribeer. Kwalitatiewe data is ryk, vol, holistiese real hul gesigsgeldigheid lyk unpeachable hulle chronologiese vloei te bewaar waar dit is belangrik (Miles 1979). Ten spyte van bogenoemde, kwalitatiewe data het swakhede (Miles 1979 Miles en Huberman, 1984). Die insameling en ontleding van data is tydrowend en veeleisend. Daarbenewens, data-analise is nie maklik nie, as kwalitatiewe data-analise metodes is nie goed gevestig. Erkende reëls van logika toegepas kan word om verbale data ten einde sin van die bewyse te maak en om die data formeel ontleed. Rubin en Rubin (1995) meld dat dit die meeste wenslik om die identiteit van beide die geval en die individue ondervra omdat openbaar, Die leser in staat is om enige ander vorige inligting wat hy of sy geleer het oor dieselfde saak uit vorige navorsing of herroep ander bronne in die lees en interpretasie van die geval verslag. Die hele saak kan meer geredelik hersien, sodat voetnote en aanhalings nagegaan kan word, indien nodig, en toepaslike kritiek kan geopper word oor die gepubliseerde geval. Tog is daar 'n paar geleenthede waar anonimiteit nodig is. Die mees algemene rasionaal is dat wanneer die gevallestudie op 'n omstrede onderwerp is, anonimiteit dien om die werklike geval en sy werklike deelnemers te beskerm. Die tweede rede is dat die uitreiking van die finale geval die verslag van die daaropvolgende optrede van diegene wat bestudeer kan beïnvloed. Kwantitatiewe Data Dit is gemoeid met die meting van aspekte van 'n mark of die bevolking van verbruikers waaruit die mark. Dit sluit in sagte benaderings soos houdings verbruiker sowel as die harde dinge soos markgrootte, merk aandele, aankoop frekwensies ens Kwantitatiewe data op 'n mark of verbruiker groep kan verkry word deur middel van die uitvoering van 'n sensus, die verkryging van die betrokke maatreëls van elke enkele verbruiker of speler in die mark. In die praktyk, navorsing deur 'n sensus versameling is baie skaars vir een ding is dit gewoonlik te duur om data van elke individu te verkry (die regering dra net uit 'n bevolkingsensus een keer elke 10 jaar) en selfs al die geld is beskikbaar die betrokke tydskale is waarskynlik te lank om kommersiële sperdatums na te kom om te wees, Meier (1991). Verder is 'n sensus is onnodig aangesien die alternatiewe monsterneming normaalweg kan produseer voldoende en aanvaarbaar betroubare data vir 'n fraksie van die koste. Kwantitatiewe navorsing is dus byna altyd gebaseer op min of meer streng steekproefmetodes wat in gemeen het die aanname dat die data van die monsters geneem kan word om voor te stel, binne geskatte vlak van akkuraatheid, die bevolking of heelal waaruit dit getrek, (Den Haag 2002). Tipes van kwantitatiewe data Die omvang van inligting wat kan wees en word versamel deur middel van kwantitatiewe navorsing is enorm as dit nie oneindig. Met betrekking tot die besluit hoe data moet afgehaal word, kan al die moontlikhede word verdeel in 'n eenvoudige drievoudig klassifikasie: 1.Market maatreëls 2.Customer profiele of segmentering 3.Attitudinal data. maatreëls mark te kwantifiseer en te beskryf 'n mark. Algemene voorbeelde sluit in: die mark en sektor grootte aandele van die mark wat deur verskaffers of handelsmerke penetrasie vlakke (wat deel van alle potensiële verbruikers besit of koop 'n produk) aankoop en verbruik frekwensies verbruikspatrone en seisoenaliteit. Data van hierdie tipe is baie belangrik vir 'n bestuurder te ontwikkel of hersiening van 'n bemarkingsplan vir 'n maatskappy, produk groep of handelsnaam soos HSBCs seshoek logo. maatreëls mark geneem uit 'n monster is oor die algemeen geprojekteer of grossed tot die totale mark of bevolking, bv die verhouding van huishoudings in 'n monster gevind word sonder 'n rekenaar kan vermenigvuldig met beskikbare beramings van die getal van die totale huishoudings om 'n aanduiding van onbenutte potensiaal te voorsien. 'N Belangrike bron van kommer in die bemarking van 'n produk of diens is om te weet en te verstaan ​​die potensiaal kliëntebasis watter tipe mense of organisasie is wat hulle Wat ander vorme van produkte of dienste te doen wat hulle besit of gebruik Wat is nodig om hierdie behoefte te voldoen is die kliënt profilering of segmentering data en dit is kwantitatief van aard omdat betroubare afbreekpunte is nodig vir die hele mark of bevolking, Buck (1990). Den Haag (2002) voer aan dat profilering data verskeie vorms kan aanneem: sosiaal-demografiese (ouderdom, geslag, inkomste en beroep groep, opvoeding vlak, huis verblyfreg ens) geo-demografie verskeie sake klassifikasies soos grootte maatskappy, bedryf ens vir besigheid te besigheid navorsing of dit kan verband hou met verbruikersgedrag (eienaarskap van verskeie produkte, aankoop of gebruik vlakke, media blootstelling ens). In teenstelling met maatreëls mark, kan verbruikers profilering data slegs versamel van verbruikers (insluitend organisasies in die geval van sake te doen navorsing) hoewel die verspreiding of vervaardiging vlakke in die mark ook profiele mag nodig wees. Houdings data word gebruik in 'n baie algemene sin om konsepte soos bewustheid, persepsies, oortuigings, evaluerings, voorkeure en neigings te dek. Met ander woorde is dit, in hulle onderskeie vorms, subjektiewe en woon in die gemoedere van individue. Baie marknavorsing onder hierdie is gemoeid met houdings en houdingsverandering meting omdat houdings en jou bemarking verbruikerskeuse kan vorm in jou guns tel. Houdings is natuurlik baie die onderwerp van kwalitatiewe navorsing wat dikwels bekommerd relevante dimensies en kategorieë van houdings te identifiseer. In kwantitatiewe navorsing, is die fokus op die vestiging van die mate waarin spesifieke houdings bestaan ​​tussen die mark en bevolking. Die belangrikste instrument vir data-insameling onder kwantitatiewe navorsing is van aangesig tot aangesig onderhoudvoering. Maar in situasies waar meer as 'n honderd maatskappye nodig het om 'n onderhoud, as gevolg van die koste verbonde aan die uitvoering van so 'n taak, doen 'n telefoniese onderhoud sou meer gepas lyk. Die gebruik om data en data-analise hier te teken metodes, is hoofsaaklik deur middel van vraelyste. Die meeste vraelyste gebruik word in kwantitatiewe navorsing behels 'n oorheersing van die pre-gekodeerde of geslote vrae en die uitleg van die reaksie punte kan help om probleme van mis-opname te verminder. Meer problematies is egter die opname van oop vrae, soos hoekom het jy hierdie produk te koop, dan is dit lei gewoonlik tot 'n lang of verward reaksie van die individu, waarin dit wat gesê word dan opgesom of verkorte en daar is geen manier om te weet of dit wat redelik aangeteken weerspieël die reaksie gegee. In die geval van hierdie vraestel, as gevolg van die kort sperdatum wat verband hou met die skryf van hierdie artikel, een was net in staat om 'n telefoniese onderhoud te kry (primêre data-insamelingsmetode) van 'n senior bestuurder van die kliënt verhouding bestuur by een van HSBCs vlagskip takke in die Londense gebied. Daarbenewens het 'n mens ook gebruik verskeie bronne van bewyse, dws sekondêre inligtingsbronne, artikels, tydskrifte, gevestigde teorieë, HSBCs jaarverslag, is kommentaar deur die topbestuur binne die organisasie ontleed en ook die maatskappy se webwerf is al gebruik om te evalueer en aan te spreek die effektiwiteit van sy gebruik van strategie mark om sy markaandeel en kliëntebasis te verhoog. Die res van die vraestel verloop soos volg, ontleding van bevindinge, oorsig van die bemarkingstrategie, kritiek, opsomming en gevolgtrekking. ANALISE VAN BEVINDINGS Sentraal tot die bereiking van 'n maatskappy se korporatiewe visie is die behoefte om op te bou 'n lojale kliëntebasis van tevrede kliënte. HSBC het nie sy groot mededingers inhaal per toeval in die verkryging van buitelandse finansiële instellings dit ontwikkel 'n duidelike bemarkingstrategie gebaseer op 'n begeerte om ten volle voldoen aan 'n noukeurig geteiken stel marksegmente. As die BBC (2004) versamel, 'n kwart van HSBCs 2003 winste gemaak in die Verenigde Koninkryk, en dit het rondom pound70 wins per kliënt. Daarbenewens het die grootste deel van sy winste vandaan kom aanwinste elders, VSA persoonlike lening firma Huishoudelike Internasionale en HSBC Mexiko. Hoewel Huishoudelike Internasionale bedryf in die Verenigde Koninkryk, HSBC sê sy Britse mark rekeninge vir minder as 10 van hierdie afdelings winste. Marksegmentering is die kern van robuuste bemarkingstrategie ontwikkeling.


No comments:

Post a Comment